بالفيديو.. الغيطي: مبارك يؤكد لأحد المقربين له “جمال” سيكتسح انتخابات الرئاسة 2018 في حال ترشحه
جمال مبارك

قال الإعلامي “محمد الغيطي” في برنامج “صح النوم” الذي يتم إذاعته  على قناة “إل تي سي ”: بأن الرئيس المخلوع “حسني مبارك” قال، “بأنه إذا ترشح ابني “جمال” في الإنتخابات القادمة 2018، بالتأكيد سوف يقوم معظم الشعب المصري بإنتخابه وباكتساح أيضاً، ولن يجد أي مشاكل أوصعوبة في نجاحه في الإنتخابات القادمة، هذا لأن الشعب المصري يحبونه، فهو يتمتع بشعبية كبيرة جداً، فهم يلتقطون الصور معه”.

كما قال أيضاً الإعلامي محمد الغيطي:

“أن الرئيس المخلوع حسني مبارك لسة بيضحك علينا كلنا، ماهو كان لازم يتحاسب حساب عسير هو وأولاده بس للأسف دة ما حصلش”

وقد نقل الغيطي كلام “حسني مبارك”، من أحد المقربين للرئيس المخلوع مبارك وأبناءه.

شاهد الفيديو:

تابعنا على المواقع الاجتماعية ليصلك الجديد أولا بأول

التعليقات

  1. جمال مبارك مين يعم الحاج مفيش غير السيسى هوة جمال مبارك عمل اية(ولاغيره) للشعب المصرى هية رجعت ريما لعادتها القديمة مش هننتخب غير السيسى(او محمود ابنه) السيسى عمل كتير للبلد بس الناس تصبر شوية(30-40سنه زى مقال) ومصر هتبقى جنة(تجنن المجنون قبل العاقل) شوية صبر ياناس(واخرتها قبر وافكركم في الاخره) هوة جمال عمل اللى السيسى عملة فى سنة السيسى دة دماغ(فاضيه) ربنا يحمية(ويعميه)ده يسموه استحمار من فشار رحتكم بقت نتنه

  2. هو دا شغل بره وجوه وكل المقال دا كذب * كذب ومالوش اى أساس من الحقيقة ولكن على كل حال ربنا يصبرنا على الاثنين لأنهم ذى بعض احنا لينا الله فقط اما الحكام منهم لله كلهم لصوص هما واللى حواليهم بس كل واحد وله شله لصوص تابعه له

  3. اصلا ده في حالة لو البلد كملت مده السيسي
    الدين العام اصبح 100%من الدخل
    يعيني بتتحانقو علي ايه

  4. بعد ما خربها جمال وابوه ونهبو البلد حسبأ الله ونعمل وكيل في القضاء اللي برئهم وجايين تقولو جمال جمال مين وبتاع مين يا شعب يامغيب جزمة السيسي افضل منهم فوق ياشعب مصر اللي ماخفتوش علي بلدكم ما احد أيخاف عليكم

  5. التيس الخنزير أس الفساد كله هوه وجماعة الفساد والدمار لكل شيئ واللى كانت أقصى أمانيه سفير ببريطانيا جاءت له مصر دون سعى منه فسعى فيها بالفساد والمحسوبية وبيع أصول الشعب ماهو ده كله من قلة الأصل والمثل بيقول على الأصل دور وده عديم الأصل وعاق لوالديه ولابناء مصر الغالية وحجم حرب أكتوبر بالمنافقين على الضربة الأولى ربنا يضربك فى بطنك يا بعيد يا فاسد يا خاين وطنك مين اللى انت بتقول هيترشح ويكتسح انت خلاص خرفت من بدرى وأصبحت زى العجل فى المستشفى انت كان لازم يكون مصيرك زي القذافى لكن الأيام هتورينا فيك أكثر من القذافى لعنة الله عليك وكل من شاركوا فى كل المشاكل التى تعانى منها مصر سيادة الرئيس عبد الفتاح السيسى دوس بالجزمة على رقبة كل فاسد ونحن وراءك بالملايين فى محاربة الفساد المتجذر من أيام المخلوع الفاسد رعاك الله وحفظك ودمت يا أم الدنيا بأيدى المخلصين من أبنائك واحفظ لنا يارب جيشنا المقدام وشرطتنا الساهرة وأكرم بفضلك شهدائنا وكن لنا حافظا وعونا من كل مكروه وسوء والرئيس السيسى هو تاج على رؤسنا جميعا هذا الرجل الذى يصل الليل بالنهار من أجل التقدم واعادة التنمية وحاربة الارهاب والفساد فلتتوارا أيها الخنزير خجلا من كل ما يحدث على أرض المحروسة من زرع الامل واعادة الاعمار فى شتى المجالات

  6. جمال مبارك مين يعم الحاج مفيش غير السيسى هوة جمال مبارك عمل اية للشعب المصرى هية رجعت ريما لعادتها القديمة مش هننتخب غير السيسى السيسى عمل كتير للبلد بس الناس تصبر شوية ومصر هتبقى جنة شوية صبر ياناس هوة جمال عمل اللى السيسى عملة فى سنة السيسى دة دماغ ربنا يحمية

  7. عشم ابليس فى الجنة يابن المخلوع بعد مخلتوها واو يا أولاد المجارمة يا حرامية كل ده من عدم وجود عقاب صارم لامثالكم لكن هنقول ايه ربنا أعلى من الكل وقادر على كل شيء وربنا يورينا فيكم يوم يا ظلمة سيادة الرئيس عبد الفتاح السيسى دمت لنا ولمصرنا الغالية رغم انف الكارهين فنحن ظهيرك الشعبى وبالملايين ولن تترك مصر الا ورايتها عالية خفاقة وجعلها فى مصاف الدول المتقدمة ورحم الله شهداء مصر الاطهار حفظ الله جيش وشرطة مصر ودامت لنا الغالية أم الدنيا فانك يارب ولى ذلك والقادر عليه

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.