ماذا حدث بعد قطع البث عن لقاء السيسي مع ممثلي الشعب؟
السيسي

نشر الإعلامي محمد الباز، رئيس التحرير التنفيذي لجريدة البوابة نيوز، تفاصيل مع حدث بعد قطع البث عن حديث الرئيس عبد الفتاح السيسي مع ممثلي الشعب، اليوم الأربعاء 13 إبريل 2016.

فكتب على صفحته يقول:”مفيش حاجة مهمة حصلت بعد قطع البث، الرئيس خلص كلامه، حاول اكتر من واحد من الموجودين يتكلموا فى نفس الوقت، الرئيس قال انا مدتش الإذن بالكلام، وعلق على اللى حصل بانن ده اللى بيخليه ميكررش اللقاءات دى كتير، لان الكلام بيبقي هدف فى حد ذاته، ثم شكر الجميع وانتهت الجلسة”.

جدير بالذكر أن البث انقطع اليوم بشكل مفاجيء بعد لقاء الرئيس عبدالفتاح السيسي مع ممثلي الشعب بعد أن انفعل السيسي على أحد المشاركين في اللقاء، الذي حاول التحدث دون إذن.

وكانت أهم النقاط التي أثارها الرئيس عبد الفتاح السيسي خلال اللقاء هي ما أزمة جزيرتي تيران وصنافير، وقضية ريجيني، وحقوق الإنسان.

تابعنا على المواقع الاجتماعية ليصلك الجديد أولا بأول

التعليقات

  1. ؤيد الرئيس فى كلمته الحاده للمقاطع ..النظام حلو .. احنا هنتعلم النظام والادب امتى .. احناهنفضل شعب همجى لحد امتى ..ما هو ده الى جايبنا ورا .. وياريت كمان نعمل فى صمت مش كل واحد بيتكلم فيما يفهم ومالايفهم ..من قال لا اعرف فقدافتى .. بجدبحلمانى الاقى الشعب المصرى ده تروس دائره فى مكن ومش لاقيه وقت تتكلم وكل همها العمل والانتاج.

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.