عقوبة مؤلمة على لاعبي الأهلي بسبب خسارة سموحة
سيد عبد الحفيظ

إتخذت إدارة الأهلي قرارا عن طريق سيد عبدالحفيظ مدير الكرة بالنادي بـ توقيع عقوبة مالية على كل لاعب بالفريق قدرها 50 ألف بسبب خسارة مباراة سموحة.

وخسر الأهلي مساء أمس الخميس أمام سموحة بثلاثة أهداف دون رد في مباراة الجولة الثامنة من مسابقة الدوري الممتاز.

وقال مصدر من داخل القلعة الحمراء أن اللائحة تمنح مدير الكرة الحق في مضاعفة العقوبات على اللاعبين كما تمنحه الحق في مضاعفة المكافأة.

ويبدأ الأهلي اليوم الجمعة، استعداداته لمواجهة حرس الحدود الإثنين القادم في مسابقة الدوري.

هذا و أرجعت الجماهير الحمراء الخسارة أمام سموحة بثلاثية نظيفة إلى توتر اللاعبين وخروجهم عن التركيز بعد أن نجح التراس الأهلي فى فرض الحصار عليهم وتـأخيرهم عن المباراة.

تابعنا على المواقع الاجتماعية ليصلك الجديد أولا بأول

التعليقات

  1. للاخ مجدى المهداوى انت عايش معانا ولا فى عالم تانى لاحظ انك بتتكلم على الاهلى يعنى نادى مش صغير ولية حجم كبيير جدا فى الكرة الافريقية والعربيةولية جمهور عريض جدا داخل وخارج مصر وبعدين الهزيمة مش عيب صحيح بس عندما يشعر الجمهور بوجود روح الفانلة الحمرا لكن للاسف لعيبة عقيمة وروح مهزومة ولعيبة كلهم شايفين انهم ميسى ورونالدو ومفيش حد قادر عليهم وللاسف مش خافيين من اى حد ولا عامليين حساب لاى حد ولا حتى الجمهور اللى دمو بيتحرق دول لعيبة فقدو الاحساس بروح الفانلة الحمرا ومفيش ادارة حكيمة ومجلس ادارة كلو فاشل واللة يرحم العمالقة صالح سليم وحمدى يا جماعة انا قلت من زمان دى مؤامرة على الاهلى وجمهور الاهلى من يوم ما عملو منظومة 8 سنوات وعلى فكرة لازم تحرك سريع من هذا المجلس الفاشل لانقاذ ما تبقى من روح وكبرياء هذا النادى العظيم حتى لو ادى ذلك لغربلة الفريق وتسريح هذة اللعيبة الفاشلة واللعب با شبال النادى تحت 20 سنة واللة هنكون راضيين حتى بالهزيمة وكفاية حرقة دم لهذا الجمهور العظيم واللة العظيم منهم للة

  2. اللى كسب الاهلى 3_0 ليس فريق مركز شباب طوخ انما فريق سموحه وهو فريق ليس عريقا فى كرة القدم انما فريق كبير فى امكانياته وفريق لايستهان به وعنده اداره عاليه وفاهمه وواعيه اذن عادى ان الاهلى يتغلب من سموحه ومش عارف الضجه الشديده دى ليه

  3. لعيبه مستهتره .. اداره فاشله … الاهلى اصبح مطيه الجميع .. ياريت نلعب بفريق 21 .. ومبروك للزمالك بطوله الدورى

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.