بالفيديو: نائب برلماني “سيكون هناك زيادة في الرواتب وخفض لأسعار السلع الأيام القادمة”
البرلمان

قال النائب محمد الكومي، عضو مجلس النواب عن حزب ” المصريين الأحرار”، خلال مداخلة هاتفية ببرنامج “مباشر من العاصمة”، والمذاع على قناة “أون تي في” الفضائية، بأن البرلمان المصري سيتحرك خلال دورة انعقاده الثانية، من أجل مصلحة المواطن، وسوف يكون هناك تحرك ملموس وواضح من أجل رضا الشعب.

وأشار بأن البرلمان سوف يعمل لمصلحة الشعب في المرحلة القادمة، وسوف يكون هناك تعديلات لبعض القوانين التي تخص المواطن ولكنها ستكون في صالحه.

وأضاف بأنه سوف يكون تحسن في الاقتصاد في الفترة القادمة، وزيادة في الدخل وردد قائلاً “سيكون هناك متسع من الوقت، لتنفيذ العديد من الخطط والمشاريع المهمة”.

وأكد  بأن البرلمان سيسعى لتحسين الوضع الحالي للمواطن، ومن المحتمل بأن يكون هناك “زيادة في رواتب الموظفين، وخفض في الأسعار، في الفترة القادمة”.

تابعنا على المواقع الاجتماعية ليصلك الجديد أولا بأول

التعليقات

  1. كداب ياخيشة … نصيحة ابقى استغطى كويس قبل ماتنام ولما تكون ح تطلع تصريح بلاش تتعاطى الصنف الشعبي خليك مع الصنف الممتاز!!!!!!!!!!

  2. والله العظيم يعنى الموظفين هتزيدمرتبتهم وهتنزلو الاسعار طاب الى مش موظف ولا لقى شغل فى البلد الى تولع دى يعمل ايه بصو بعين الرحمه للعالم الى مش لقيه شغل البلد دى ماشيه ازاى ابن الوزير وزير وابن الظابط ظابط وابن البواب بواب وابن الفقير فقير طاب ليه كلنا ولاد تسعه ليه منبصش على الى مش لقى شغل ولا وظيفه البلد الوحيدة الى تلقى البيت فيه الرجل ومراته وعياله موظفين وبيت تانى مش لقى شغل باليوميه ليه منعملش حسر على الموظفين ناخد من كل بيت واحد يتوظف علشان تبقى متسوايه ويبقى كل بيت فيه مواظف تلقى الشعب ارتاح معلش كلامى بلدى شوايه بس من النار الى جوا الواحد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.