آسف يا ريس التابعة لمبارك: “سعر الدولار وصل 14 جنيه واضربوها في 70 مليار بتوع مبارك”
أدمن آسف يا ريس

شنت صفحة آسف يا ريس التابعة للرئيس المخلوع محمد حسني مبارك هجوماً عنيفاً على كل من نز ل في ثورة الخامس والعشرين من يناير، بعد وصول سعر الدولار في السوق السوداء إلى أرقام قياسية لأول مرة في تاؤيخه.

وقال أدمن الصفحة “بالنسبة للإخوة الثورجية اللي نزلوا كنسوا الشوارع بعد تنحي الرئيس مبارك وزعلانين أوي دلوقتي من ارتفاع سعر الدولار.. المفروض تفرحوا أن نصيبكم من الـ70 مليار دولار بتوع الرئيس مبارك بعد ما كان مضروبا في خمسة أصبح مضروبا في 14”.

1-

ويذكر أن سعر الدولار اليوم في السوق السوداء وصل إلى 13 جنيه، بفارق أكثر من 4 جنيه بين السوق الرسمي والسوق الموازية، وسط توقعات بارتفاعات جديدة في الأيام القادمة.

 

تابعنا على المواقع الاجتماعية ليصلك الجديد أولا بأول

التعليقات

  1. مبارك هو السبب فى كل شى واولاده البلطجيه الى جانب رجال الاعمال الحرميه الى الوزارات الفاشله وتقسيم مصربين رجال الاعمال وبعض الشخصيات الغير معروفه والى بعض فات الشعب الضاله بمعنى زوالوجهين الى الاعلام الفاشل المضلل وغيره وغيره وماخفيا كان اعظم وتقولى مصر كتر خيرنا احنا الفقراء اللى عايشين فيها لو عوزين نسيبوها ونمشو امين بس شوفو التاشيرات تطلع ازاى تعبنا وتقولى اسفين ياريس كفايه دنتواضل خلق الله

  2. سبب مشاكل مصر الحاليه هو حسنى مبارك الذى بسبه اضطر الشعب المصرى القيام بالثوره لو مبارك حكم بالعدل وسمح بتداول السلطه لما اصطر الشعب المصرى القيام بالثوره وسبب الثوره الثانيه هو مبارك لأنه جرف الحياه السياسيه ولم يسمح الا لرموزه فى الظهور فى الحياه السياسيه و حين الأنتخابات لم يجد المصريون الا رموز ال نظام الذى قامت الثوره ضده او الاخوان فاضطر الشعب الى اختيار الاخوان ليس اقتناعا بهم ولكن هربا من النظام الذى قامت الثوره ضده و من الطييعى ان تحدث اثار سلبيه للقيام بثورتين فى وقت قريب

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.