“عمرو أديب” يفجر مفاجأة جديدة على الهواء عن الإطاحة بـ”السيسي”.. وعلاقة “وائل غنيم” بذلك
عمرو أديب والرئيس السيسي

فجر الإعلامي “عمرو أديب”، مفاجأة، عن الناشط السياسي المشهور “وائل غنيم”، قائلاً: “أنه أدلى بتصريحات تدل على أنه لديه طموح ورغبة في العودة لمصر”، ولكنه يريد الاطاحة بالرئيس السيسي، وأن “وائل غنيم” ورفاقه يملكون قوة غير طبيعية.

جاءت تصريحات “أديب”، خلال تقديمه برنامج “القاهرة اليوم”، المذاع على فضائية “اليوم”، مؤكداً، أن “وائل غنيم” ورفاقه كان يعمل لهم ألف حساب قبل اتخاذ أي قرار سياسي وكانوا مجلس قيادة ثورة 25 يناير وكانوا يختاروا الوزراء والمسئولين.

وأشار “أديب”، بأن “وائل غنيم” ورفاقه كانوا لهم من القوة ان يخصص لهم المجلس العسكري لهم جلسات وبيقعدوا مع أقوى ناس في البلد وانا حضرت ده، وشاهد على هذا الكلام، وكانوا يتحدثون بقوة مع أي مسئول.

 

تابعنا على المواقع الاجتماعية ليصلك الجديد أولا بأول

التعليقات

  1. هى عصابة إشاعات وهرتلة وتخريف وسفسطة يقودها عمرو وعماد والحيزبون لميس —-

  2. طبعاً عن كل مصيبه تحدث فى مصر يطلع هذا النكره ليحول عقول الشعب المصرى الى ان السيسى مستهدف ومحارب وفى قوى كبرى بتحرك مؤامره ضده لتعطى الشعب امل فى خلاصهم من هذا الكابوس ولكن عشم ابليس فى الجنه السيسى باقى رغم كل شئ إلا اذا اراد الله ان يكشف عن هذا البلاء والوباء وجميع المحن التى نمر بها منذ ان هبط بوجهه العكر على ارض مصر ليتحكم فى مصائرنا.

  3. غور فى خررارة داهية تخرب بيتك انت وعماد أخوك انتوا هويتكم ايه بالضبط يا شوية افاقين انتوا مش حاسين بالبلد واللى فيها رئيسنا المحترم على دماغنا من فوق ونحميه بأرواحنا انت وأخوك المفروض يحطوكم هدف ثابت لجماعات الخراب علشان نخلص منكم فأمثالكم خونة وليس لكم مكان بين شرفاء ومخلصين مصر الغالية والمحروسة غصب عنكم يا خونه غور غور غور

  4. هذاالمخرف الاقرع بانت لبته واتعرف تمويله منين هما مين اللي بيتكلم عنهم دول داباين عليه عامل دماغ جزم عاوزيين فلتره للي بيطلعوعلينا بايكلام فا رغ يحرق الدم مفيش حاجه في الدنيا ملهاش قانون يحكمها حتي في الكون اللي خلقه ربنا مفيش حاجه ملهاش ثواب وعقاب علي الصح والغلط ولكن احنا بس الاعلام عندنا اصبح وقاحه من غير حدود الناس كرهت اشكالكم كلها لاقانون ولاوزير الشعب كله كرهكم ايه مبتحسوش

  5. لاتعملوالهاذاالصعلوك الخائن لوطنةولاتزكروااسمةفي الاعلام نهائيا****وليس لةقيمة****

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.