الحكومة تعلن صرف مكافأة 2000 جنيه خلال أيام للعاملين بالجهات الآتية تقديراً لجهودهم
مكافأة

في ظل حرص الحكومة على تشجيع العاملين بها على إنجاز كافة الأعمال المطلوبة بدقة وسرعة كبيرة ، أعلن وزير النقل المهندس سعيد الجيوشي أنه سيتم خلال الأيام المقبلة إفتتاح طريق (النفق – عيون موسى) والذي سيكون له دور بالغ الأهمية في تعزيز حركة التنمية والسياحة والتجارة في محافظة جنوب سيناء.

وأشار وزير النقل إلى أن طريق القاهرة السويس الصحراوي من المقرر أن يتم الانتهاء منه في شهر مارس المقبل حيث يتم حالياً إنشاء عدد 2 حارة بالرصف الخرساني للشاحنات مع إضافة حارتين للطريق القديم وتطويره في نفس الوقت.

ولهذا قرر المهندس سعد الجيوشي وزير النقل وتقديراً لمجهودات العاملين بشركة النيل العامة لإنشاء الطرق منح العاملين مكافأة تبلغ 2000 جنيه وذلك تشجيعاً لهم على أدائهم المتميز في نهو جميع الأعمال بسرعة وبجودة عالية وفي المواعيد المحددة مع الأخذ في الاعتبار توافر كل إحتياطات الأمن والسلامة عند إنشاء الطرق.

تابعنا على المواقع الاجتماعية ليصلك الجديد أولا بأول

التعليقات

  1. فين حق الإسعاف يا جدعان اكتر هيئه متبهدله في البلد ومفيش مره حد في الاسعاف اعترض علي أي حاجه أو رفض العمل في أي وقت أو قصر في عمله علي العموم مش تنسوا الإسعاف

  2. ايه يا جدعان انتو عمالين تقولو موظفين الاسعاف والصحة والسكان والتعليم عاوزين كمان ’ طيب والي مش موظف يعمل ايه ولا احنا ملناش فى البلد دى زيكو ( البلد دى امنا احنا الاثنين مش مرات ابونا احنا بس )

  3. و موظفين وزارة الاثار اللى محدش معبرهم حتى بمكافأة 5 جنية يا وزير الاثار خلى بالك من الموظفين يا إما انت عارفهم هيرفعوا الكرسى من تحتك

  4. ياريت كمان الموظفين فى الادارات التعليميه يبقى زي المعلم وتبطلوا كل شهر تخصموا منه عشان كده حرام. مش عارفين نشتكى لمين ولكن ربنا موجود

  5. والاسعاف اللي بيضحي بحياته في إنقاذ المرضى فين ، اللي بيصرف بدل عدوى 15 ج في حين إن القضاء اللي ملوش علاقة بالعدوة بيصرف 3000ج، في شرع مين ده يا ناس، اما من رجل رشيد .

  6. طيب العمال والسائقين والاداريين بوزارة الصحه فين من ده كله وشكرا
    الكلام ده من سائق بيقبض 972 فى الشهر وعنده ثلاثة اطفال

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.