القرموطي يهاجم التليفزيون المصري بعد فصل مذيعه
جابر القرموطي

هاجم الإعلامي “جابر القرموطي” من خلال برنامجه “مانشيت” الذي يعرض على قناة “أون تي في” قرار التليفزيون المصري بفصل المذيعة “عزةالحناوي” عن العمل و إحالتها  للتحقيق، نظراً لتصريحاتها الصارمة ضد الرئيس السيسي معلقة على فساد المحليات و ضرورة محاسبة الرئيس لأنه هو من يختار رؤساء المحليات.

 

حيث شن “القرموطي” هجوماً على إدارة التليفزيون المصري، قائلاً بأنه لن يقبل العمل في التليفزيون المصري حتى لو عرض عليه مليون جنيه في الشهر مقابل ذلك، مؤكداً بأن سياسية التليفزيون المصري غير سوية و لا تناسبه.

و وجه القرموطي رسالة لإدارة التليفزيون المصري، و المسئولين  فيه قائلاً:

 “كفاية شعبطة على رئيس الجمهورية، ولو الريس عرف إنكم فصلتوا مذيعة قالت رأيها، مش هيوافق على كده، حرام اللى بتعملوه في السيسى، هو مش هيدخل فى كل حاجة، فاضل لو واحدة إطلقت يحل هو الموضوع”.

تابعنا على المواقع الاجتماعية ليصلك الجديد أولا بأول

التعليقات

  1. كفايه ايلى البلد فيه والكوارث الطبيعية والغير طبيعية ايلى احنا فيها نغلق التليفزيون علشان ترتاحوا

  2. من فضلك يااستاذ جابر شوف الالفظ التى قالتها المذيعة ولو ده مدير لها فى العمل كانت هتكلموا بالطريقة ده والكلام ده مش للسيدة الفاضلة بس ده لحضرتك ايضا رفعتلنا الضغط باهانتكم للبلد والوزراء ورئيس الجمهورية هو انت لو مغلطش فى الحكومة والبلد وصوتك على وعروق الحنجرة ظهرت متبقاش مذيع ناجح . ارحمونا وهاتو نوع من السلبيات ونوع من الاجبيات ولا النور عندكم مضلم بس

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.