تفاصيل كارت العيلة الجديد من فودافون وكيفية إستخدامه 5 مرات
اعلان فودافون رمضان 2015

لأول مرة من شركة فودافون مصر كارت العيلة الجديد، كارت بـ 10 جنيه يتم شحنه خمس مرات للعائلة أو لأصحابك، وعند شحن هذا الكارت لا تقم برميه لأنه يتم شحنه خمس مرات آخري لرقمك ولأربع أرقام مختلفة تقوم أنت بتحديدها و بشحنهم، بمعنى انك ستقوم بشحن الكارت أنت وعائلتك وأصحابك مجاناً مع كل شحنة بـ 10 جنيه أو أكثر.

تفاصيل العرض :

–  عند الشحن بـ 10جنيه أو أكثر ستحصل على رصيدك العادي من كارت الشحن ثم رصيد بمبلغ 10 جنيه آخري لأرقام فودافون، و يمكنك أيضاً شحن الكارت أربع مرات آخري لأي رقم فودافون بشرط عدم تكرار الرقم ويتم خصم 10 قرش للخدمة .

–  وأيضاً بإمكانك تحويل رصيد لأي شخص آخر من أصحابك أو من عائلتك عن طريق # رقم الموبايل * 4 * ، وهذه الطريقة مجانية ويُحول الرصيد بقيمة الكارت، وبإمكانهم أستقباله وشحنه  عن طريق # 4 *، ويخصم 10 قروش للخدمة .

–  وأيضاً بإمكانك التعرف على عدد الأشخاص المتبقيين لشحن الكارت عن طريق  # 1 * 4 * مجاناً، وأيضاً معرفة الرصيد المتبقي بالكارت عن طريق # 0 * 4 *  .

–   لإستقبال الشحنة الخاصة بك يمكنك الاتصال على الرقم # 4 * بـ 10 قروش.

شروط كارت العيلة الجديد :

–  عرض كارت العيلة الجديد من فودافون سارى فقط طول شهر رمضان الكريم ويُلغى العرض بعده ليصبع كارت العيلة كأي كارت عادى، وسعر الدقيقة بكارت العيلة الجديد 20 قرش لأرقام فودافون .

–  كما تم ذكره سابقاً أن الشحنات الخمسة متاحة لأرقام فودافون المختلفة فقط ولا يمكن تكرارها، وجميع الشحنات متاحة فقط لمدة 3ساعات بنفس اليوم ولا يمكن استخدام الكارت من 2 إلى 9 صباحا ً .

–  العرض متاح لعملاء فودافون ” الكارت، و فليكس الجديد، و كنترول، و إيزى ” والعرض سارى على كروت الشحن وكروت العيلة والشحن على الطاير من فودافون و فودافون كاش و كوبون .

تابعنا على المواقع الاجتماعية ليصلك الجديد أولا بأول

التعليقات

  1. لما جربنا نشحنه في رقم فودافون تانى وقبل ال3 ساعات وكل حاجة قالت انه اتشحن في كارت تانى ومنفعش

  2. الكلام ده غلط لانه مش بيشحنه بنفشس قيمته ولا حاجة بيدينى 10 جنيه لارقام فودافون بس ولتفرة معينة لككن مش بيشحن الكارت في الرصيد وكمان لفترة معينة بس

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.