فيديو مذيعة العاصمة باكية “السيسي يتعرض لمؤامرة”
بكاء ريهام نعمان مذيعة قناة العاصمة بسبب تعرض السيسي لمؤامرة

دخلت مذيعة قناة “العاصمة” ريهام نعمان في حالة من البكاء في برنامجها “واحد صحيح” عندما تطرقت في حديثها عن ما قالت أنه مؤامرة يتعرض لها الرئيس المصري عبد الفتاح السيسي.

حيث قالت نعمان خلال حلقة أمس السبت من برنامجها أن وعي الشعب المصري أنقذ مصر من خطر الجماعة الإرهابية، ولولا وعي المصريين لم يكن لأي دولة بما في ذلك دول الخليج أن يعرفوا طريقهم مطالبةً المصريين بعد السماح لأحد باللعب في عقولهم.

وتابعت نعمان “إحنا دلوقتي خلاص بقا عندنا رئيس وطني بيعبر عن تجربة وطنية، بيشتغل عشان يرجع نفوذ مصر تاني، ودلوقتي بنلاقي دول بتتآمر عليه، أنا ببكي على مصر مش على أشخاص بعينهم”.

وأضافت “اللي يطلع في الإعلام يقولك مفيش مؤامرة إعرف إنه ساذج أو عايز يغيبك، المؤامرات موجودة من أول مالتاريخ بدأ يتكتب وعبد الفتاح السيسي مش مجرد رئيس ده تجربة وطنية يا إما ننجح فيها وننجو بمصر يا إما نفشل فيها وربنا يستر على مصر”.

قد يهمك أيضاً

 

فيديو عكاشة “لولا السعودية والإمارات كان كيلو الطماطم بقى بـ 30 جنيه”

تابعنا على المواقع الاجتماعية ليصلك الجديد أولا بأول

التعليقات

  1. ما هذا الهبل اللي في الجبل؟
    وللا علي رأي الحاج أحمد المسلماني مصر دخلت مرحلة الهطل -اّّي والله كده
    ابن الهبلة رايح يخبط راسه في حبيب الجماهير أبو تريكة !!
    ورايح يمثل دور منقذ الاثيوبيين من ليبيا والعالم كله عارف انها تمثيلية ساقطة – ياعبيط طب لما انت فالح أوي كده طب ما كنت حررت اخواتنا المسحيين يابن الهبلة

  2. انتم من ادخلتم مصر في المؤامرات الخسيسية لما حاربتم الديمقراطية و انقلبتم على الشرعية فﻻ تلوموا اﻻخرين ان تامروا.حسبي الله فيك و في امثالك من اﻻعﻻميين الخونة.

  3. هى لاتبكى على السيسى ولا على مصر هى بتبكى على نفسها لانها عرفت ان نهايتها هى والسيسى والانقلابيين قربت واخيرا فهمتوا الدرس يا اغبياااااء

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.