شاهد بالفيديو.. أول ظهور للرئيس السيسي مع أحفاده
السيسى وأحفاده

ظهر الرئيس عبد الفتاح السيسي لأول مرة مع أحفاده في صورة تم تداولها بشكل كبير على الفيس بوك ومواقع التواصل الإجتماعي، ويظهر السيسي في الصورة بجوارة طفلين يجلسان في قصر الإتحادية.

وعرض الإعلامي أحمد موسى في برنامجه على مسئوليتي بقناة صدى البلد الصورة وعل عليها قائلاََ: للمرة الأولى يظهر الرئيس مع أفراد من عائلته في قصر الإتحادية، وأضاف: الرئيس معروف بالحنان والحب وهو مايتضح في الصورة وهو يحتضن الأطفال وأعز الولد ولد الولد.

وأشار موسى أن هذا هو الظهور لأول لأحفاد الرئيسي في وسائل الإعلام، مضيفاََ أنهم ظهروا معه مرة واحدة من قبل في إحتفالية التنصيب وكان يجلسون في الصف الأخير.

تابعنا على المواقع الاجتماعية ليصلك الجديد أولا بأول

التعليقات

  1. باى منطق تزينوا الباطل يااحمد ياجاموسه والقصر ده بتاع امه ولابتاع الشعب وده حقه لوحده هو واحفاده ولالكل المصريين ياهبلان

    1. يا أحمد يا جمل ،،،،،،،

      الفراش بياخذ أولاده مقر عمله في اي وقت ،،،،،،،،،،،،،،، وزملائه بيرحبوا بأولاده

      مش أحسن من الأهبل العبيط أبو رياله ،،، اللي كان عامل قصر الاتحادية مربوعة للاخوان بيفطروا وبيتدغوا وبيتعشوا وأي حد حامل كارنبة حزب الخراب والهزالة يدخل القصر في اي وقت ياكل ويشرب ببلاش
      ناهيك عن البط اللي مخلص على كل البط اللي في مصر ( واحد مسجون يقول انا عايز فلوس انا اصرررررررررررف انا عايز اكل بط و وز لحد مابقى قفاه عرضه عشرة امتار )

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.